Zaterdag 13 april 2024 (reservedatum zaterdag 20 april) - Vrijwilligersactiviteit ‘Steile Tuin’

Onder leiding van Rudi Gies van de gemeente Arnhem gaan we aan de slag met het onderhoud van de Steile Tuin in Park Sonsbeek. Rudi start om 10.00 uur met de uitleg over het opnemen, vermeerderen en weer terugplanten van vaste planten.

De planten die na het vermeerderen overblijven, worden na afloop verdeeld onder de deelnemers. Om 10.30 uur starten we met de werkzaamheden. Er is licht en zwaar werk.

Koffie, thee, sap en water zijn aanwezig. Tussen de middag is er een lunch waarvoor je je moet opgeven. Bij erg slecht weer wijken we uit naar de reservedatum. Je wordt per e-mail op de hoogte gehouden.

Ook niet-leden van Groei & Bloei zijn van harte welkom!

Graag meenemen:
snoeischaar, spade, handschep, tuinmes, emmer, werkhandschoenen en plastic zakken als je planten mee wilt nemen.

Datum: zaterdag 13 april, reservedatum zaterdag 20 april
Tijd: 10.00 / 10.30 – 15.00 uur