Afdeling Arnhem e.o.

Koninklijke Maatschappij voor Tuinbouw en Plantkunde KMTP/Groei & Bloei
Website voor de landelijke informatie: www.groei.nl
Afdeling Arnhem e.o. : www.arnhem.groei.nl

Lidmaatschap
Aanmelding als lid, opzegging lidmaatschap (vóór 1 oktober) en adreswijziging kunt u sturen naar:
Ledenadministratie Groei & Bloei, Postbus 485, 2700 AL Zoetermeer, of leden(at)groei.nl
De leden van Groei & Bloei ontvangen 10 keer per jaar het tijdschrift Groei & Bloei.
Een lidmaatschap betekent ook dat u automatisch lid bent van een afdeling bij u in de buurt.

Groei & Bloei Arnhem en omstreken (Arnhem, Doorwerth, Huissen, Oosterbeek, Rozendaal, Velp, Wolfheze) is een van de 127 afdelingen van Groei & Bloei.

Als afdelingslid kunt u deelnemen aan verschillende activiteiten:

• lezingen
  • workshops en cursussen
  • excursies
  • plantenruilbeurzen
  • open tuinen dagen

Korting op activiteiten geldt uitsluitend voor leden van Groei & Bloei Arnhem e.o. met uitzondering van de lezingen. Deze zijn voor álle leden van Groei & Bloei kosteloos; niet-leden betalen € 5,00 p.p.
Wilt u bij alle activiteiten uw ledenpas meenemen?

Indien u op de hoogte wilt blijven van alle activiteiten van onze afdeling, meldt u zich dan aan voor onze maandelijkse digitale Nieuwsbrief door uw e-mailadres te sturen naar elvdakker(at)gmail.com of na 1 maart 2023 naar info@arnhem.groei.nl

Kijk voor (actuele) informatie ook op onze website www.arnhem.groei.nl