Workshops Groei & Bloei Arnhem e.o. 2024

Ook dit jaar heeft de commissie weer een aantal workshops georganiseerd en die hieronder beschreven staan.

Zoals je kunt zien ligt de ledenprijs bij deelname aanzienlijk lager dan de prijs voor een introducé. Dat doen we omdat we vinden dat het echt verschil moet maken als je lid bent van Groei&Bloei. Daarom vragen wij bij aanmelding ook om je lidmaatschapsnummer.

Naast deze al vastgelegde workshops is het dankzij onze maandelijkse Nieuwsbrief mogelijk om ook op kortere termijn aan te haken bij bestaande activiteiten.

Mocht je een workshop weten, die interessant zou kunnen zijn voor onze leden dan horen we dat graag.

In de linkerkolom onder Workshops staan de workshops voor de komende periode vermeld. Als je een workshop aanklikt, krijg je uitgebreide informatie.

Algemene informatie ten aanzien van de workshops:

Opgave voor de workshops verloopt dit jaar via een link en een invulformulier. Er zijn meerdere opties om bij het formulier te komen.

Optie 1. Ga naar onze website arnhem.groei.nl, ga naar de desbetreffende workshop, klik op de link en het formulier verschijnt.

Optie 2. Klik vanuit de nieuwsbrief op de link en het formulier verschijnt.

Optie 3. Typ de link van de desbetreffende workshop over in de browser, druk op enter en het formulier verschijnt.

Vul op het formulier alle, met een sterretje (*) aangegeven, vragen in. Druk op ‘Submit’ en wanneer de tekst ‘De aanmelding is gelukt!’ verschijnt is het gelukt. Mocht de aanmelding via de link niet lukken, meld je dan aan via Diny Broer dinybroer(at)gmail.com o.v.v. naam, lidnummer en datum workshop. En voor het werken in de Steile Tuin via steiletuinarnhem(at)hotmail.com o.v.v. naam en wel/geen lunch.

Aanmelden kan tot 2 weken voor de workshopdatum. Twee weken voor de workshop, ontvang je bericht over het wel of niet doorgaan van de workshop en het betalingsverzoek. Kosteloos afmelden voor de workshop is mogelijk tot uiterlijk 2 weken voor de workshopdatum.

Commissie Workshops: Jeltine Jungheim, Gerda Assen, Diny Broer, José Faassen, Hilda van Vliet